dimecres, 2 de juliol del 2008

Se atormenta una vecina

El bloc d'aquí al dia 25 podria convertir-se en una crònica dels preparatius per un viatge llarg. Un viatge fet per un servidor anant cap a la casa de l'autor que ha arribat al bloc ultimament. Seria una etiqueta amb números titulat "De la guineueta a L.A". Passant per Brusel·les i Paris a l'anada i per Brusel·les i Amsterdam a la tornada. Un tour per l'occident tecnificat.

Primer es farà un viatge en cotxe d'unes 11 hores, fins a Paris, lloc on encara no tenim allotjament. Dues nits a Paris? Louvre, Saint Chapelle, Champs Elisses, Montmatre, Moulin de la Gallette, qui lo sá. després la nit abans de marxar a Brusel·les. No endur-se res de Kannabis i embarcar cap a New York, the wonderful town, the capital of the world. Comprar portàtil i càmara digital de video, fer videos. Tres nits en un alberg prop de central park. Nova York és una ciutat que a priori és molt gran. Anar al Moma, veure la nit estrellada de Van Gogh, i després veure si a Times Square hi ha wifi.

Després hi haurà les nits a Los Angeles o millor dit, Long Beach, que és on en Elei té ca seva. La impressionant Los Angeles, ciutat de Jack Bauer i la meca del cine. De Los Angeles hi ha l'auditori fet pel Frank Ghery que és quasi igual que el de Bilbao. A veure si hi ha tenda 24 i comprem la bossa autèntica. Segurament es farà una excurssió a San Francisco, amb la costa del Pacífic, o anar a alguna bodega de Napa Valley com a la pel·lícula "Entre copas". 10 dies entre els quals hi haurà l'aniversari d'un servidor, lluny de casa, el planeta s'ha convertit en habitable.

Després tornada a Europa amb Brusel·les en primer lloc, nit de descans al centre d'Europa per agafar forces i tenir el final de festa a Amsterdam, Willie Wortel, Haarlem, lloc des d'on els colons holandesos van fundar Harlem, barri de New York. Carregarem bona mercaderia i anirem a Amsterdam a deixar els baixos instints, els primàris.

Per acabar una semaneta a Brusel·les, Bruges o Gant.

Tornada de viatge prevista pel dia 17/8/08. S'anirà informant.

Titularé diferent amb nova etiqueta.

12 comentaris:

Albert ha dit...

Jo, que ja coneixia el programa del travel, encara flipo. Espero que puguis gaudir de tot, tant de la preparació com del viatge. Ja ho hem parlat això.

Enveja. De la bona, no de la sana. Mes que res per que no hi crec.

... des del Far ha dit...

A disfrutar, d'aquestes oportunitats s'han d'aprofitar.

ENVEJA MOLTA, BONA I DOLENTA. PERO MOLT ALEGRE PER ELLS.

A passar-ho bé ;-)

Eh Pavo Eh ha dit...

Jo, que sóc l'altre component del viatge de la nostra vida, n'estic força il·lusionat.
En definitiva es tracta d'anar als escenaris de les pel·lícules que hem estat veient tota la vida, i quan estem a l'equador de la nostra, sembla que a partir d'ara podrem dir cada cop que veiem una sèrie televisiva o film baixat de l'emule allò, tant nostàlgic com orgullòs, de "yo estuve allí..!".

Volem deixar constància aquí de la nostra aventura, i dic aventura perquè tot viatge ho és.
Espero en tot cas, que la convivència regni durant tot el viatge, ...de la guinaueta és bon noi, de vegades una mica histriònic, com ell mateix es defineix, però serà un bon company de viatge.

Ben mirat, el viatge té dues parts diferenciades:
Europa, al principi i al final del viatge, en mitjà de transport propi i llibertat total de moviment. I Estats Units, avió, i cotxe de lloguer per dies. Movilitat reduïda. Fronteres anti-canábicas.

Brusel·les, on viuen els meus tiets i els 3 cosins amb els seves respectives famílies (5 cases en total), és una ciutat on mai he conduit. De fet, només he conduit a França.
Però tampoc a Paris, en cap viatge. Sempre hi ha una primera vegada.

Tota una aventura. Sí, senyor... gol de Senyor...

Supermanente ha dit...

Coi, quina enveja, semblareu Willy Fog. Ja que esteu, podeu fer una aposta per veure si torneu en 90 dies...

Per cert, no sé quina edat teniu, però això de l'equador de la vostra vida.. Si acabeu de sortir de l'ou, com aquell que diu. Millor deixem-ho en que esteu a un terç de la vostra vida.

En quant a lo de conduir, jo he anat un parell de cops a França i sempre m'he trobat amb el mateix: No posen mai l'intermitent per canviar de carril a l'autopista !!!!

P.D. Goool de Señor !!! Jajajajaja (a pase de Simon)

Guinauetenc ha dit...

Jo faré 36 a L.A. el dia 5. Potser no és l'equador però quasi , la plenitud per caminar i veure món s'acaba, la puta edat. El viatge de la meva vida? Potser, espero moure'm més.

Supermanente ha dit...

No estic d'acord en que a la vostra edat (bé.. i a la meva, que tinc 34)s'acabi la plenitud per caminar i veure món. Diria que és més questió d'esperit que d'energia física (si és que aixó és el que consideres plenitud).

En tot cas si fós l'esperit el que creus que et falta, potser és que no passes per un bon moment. Aixó sí, els mals moments, com els bons, s'acaben i tornen ciclicament.

P.D. Equador= 50 % del viatge
Esperança de vida a Espanya, 82 anys. Edat 36 anys --> 43 %.
Conclusió-rectificació: Tens raó esteu més a prop de l'equador que del terç. I més si fem una rectifiació a la teva esperança de vida segons la vida de vicis que portes... jejeje ;)

Albert ha dit...

Posats a rectificar diré:

- L'esperança de vida de 82 anys a Espanya es per al sexe femení. La dels homes es d'uns 77 anys. Aquest any ha superat la mitjana de 80 anys. En aquest cas des de la Guineueta es mes a prop de l'equador, i jo, que en tinc 37 encara mes.

- L'esperança de vida augmenta cada cop mes, amb lo qual quan en Guineueta en tingui 77, segurament serà de 10 anys mes. En aquest cas es en Supermanente qui afina més.

- Posats a filosofar afegiré (de la meva collita) que fins als 6 o 7 anys un no se’n adona de res, amb lo qual no els conto. A partir dels 7 i fins els.... 18? Ets un pringat que no pot fer el que vol. Amb la meva teoria, resulta que soc un nen. I que duri. I m'hi sento. I m'hi sentiré (espero) fins als 80, 90 o el que duri. I caminaré. I viuré aventures.

Supermanente ha dit...

Més precisions:

Hauriem de afegir més parametres: Alimentació, vida sedentaria o activa, vicis, estrés, genètica, lloc de residència...

Tenint-los en compte potser estem a les acaballes !!! Aprofitem el que ens queda!!! jejejeje

Albert ha dit...

Ho has clavat! Si senyor! (I no, no ha marcat Señor)

Guinauetenc ha dit...

S'ha d'anar a Can Xinxa, xaval. Així coneixeràs a els blogaires. A veure si us passeu.

Albert ha dit...

Jo m'apunto si em conviden. Te molt bona pinta.

Guinauetenc ha dit...

El cabrón de'n Superfucker a veure si diu alguna cosa en el nou post.

Amics de pas