dimarts, 8 de juliol del 2008

Siau

Ho deixo, perque en qüestió de creixement personal no ajuda en res explicar les coses. Per exemple ara, més val que no digui com estic. Malgrat el viatge.

Aquest autor plega, el bloc s'ha convertit en compte d'un divertiment una tortura, o ho convertiré. I a més no podré llegir aquest bloc per no fer-me més mal, així que millor plegar i a otra cosa mariposa.

Gràcies a l'anònim incontrolat, i a tots els comentaristes.

El bloc es pot retitular " De Terrassa a Elei". La guineueta es suïcida virtualment, ja que el cor segueix bategant.

Per part meva va ser una inocentada (el vaig començar el 28 de Desembre) que ha durat fins dues setmanes després de Sant Joan.

Good bye.

4 comentaris:

Guinauetenc ha dit...

Hauria de dir, dir-les aquí. La pulsió d'explicar coses hi és però ara no escriuré aquí el que em passa, no és el lloc.

... des del Far ha dit...

EXEGERA'T!!!!

Mira que ...

Ja tornaràs...

Fins aviat

de Talaixà ha dit...

vaja! com a voyeur m'has ben fotut!

de Talaixà ha dit...

tant escoltar els putus vetusta morla t'ha estovat l'oremus...

Amics de pas