divendres, 25 d’abril del 2008

A qui hem de creure?

He rebut aquest correu electrònic sobre la fuita d'Ascó d’una bona amiga d'un poble de les terres de l’Ebre, Vinebre. Es el poble d’on es la meva sang i la del de la Guineueta, encara que no hi haguem viscut mai. Jo el sento com "lo meu poble", visqui on visqui.

Al meu parer fa una reflexió sobre la fuita d'Ascó breu i totalment aclaridora. Millor impossible:

Hola,

Aquí us deixo, per si no ho vau poder veure el video del programa de TV3 "La nit al dia" sobre la fuita d'Ascó, on s'entrevista Antoni Lloret (físic), és una mica llarg però val la pena. Qui mos diu la veritat?

http://www.tv3.cat/videos/393479

Si és tan important com aquest senyor ho pinta no hi a dret que el CSN ens digui que només és d'importància 2, i si realment el CSN diu la veritat pq deixen que hi hagi tan rebombori?, als que vivim a la zona no ens fan cap favor, ni pels esforços que podem fer en turisme, ni pels productes que elavorem, qui voldra fruita, vi, oli,... de la Ribera? i a lo millor al final no voldran ni l'aigua de l'Ebre (que ja mos aniria bé).

Res més.

Noemí.


Des de Terrassa

1 comentari:

Guinauetenc ha dit...

El tema és fotut. Jo em crec al senyor Moret quan diu que els del CSN menteixen, i les raons que exposa són eloqüents.

Per altra banda la central per antiguitat hauria de tancar, cosa que sembla que es passin pel forro dels collons.

Jo flipo amb lo dels residus. Ja havia sentit en altres debats, i el senyor Moret ho ratifica, que amb la caqueta que queda després de fer reaccionar Urani o Plutoni enriquit no se'n sap fer res, i a més la radioactivitat d'aquesta caqueta travesa tot contenidor on es dipositi, a la llarga.

I la cosa nova aquesta que en Moret diu a la Terribas; el trito o tribo o no sé que de l'hidrogen amb dos neutrons al nucli. Si això fos veritat l'organisme se'ns tindria de caure a trossos. És la dada del Moret que més em fa desconfiar.

Tan debó la tècnica arribi a una solució amb el residu i deixi la comarca tranquila.

Amics de pas