dijous, 8 de maig del 2008

Escriptura automatica (I)

Com el títol indica vaig escriure això amb un procediment seixantavuitesc. Escriure el que surt, sense pensar en el fil argumental. Els punts i apart són aleatoris i he suprimit trossos ofensius o molt íntims, aquests están indicats quan s'escau.

Ho faig en dues parts per fer més ràpida la lectura, i així la segona part us la podeu estalviar si no us ha agradat.

Fa així:

Escric amb la tele encesa, el programa "silenci" , la colla de nous bohemis, dissenyadors web, dissenyadors gràfics, gent amb barba, xandal i texans, amb skate. Mobles amb objectes amb noves formes, Londres i un nou barri íntim. El Barça suposo que fent el ridícul, a una altra cadena, no vull ni mirar. No sento petards dels espanyols que em circumden, no ho celebren? Música extranya, els típics sintetitzadors, amb dj's calbs escoltant amb una orella un auricular i el coll doblegat, mirant l'indicador o el plat del vinil. Arquitectura de "dead ford", arquitectes-samurais coses més rares mos han de passar. L'orella dreta la tinc tapada, la de l'operació, alcohol boricat, destapat! La tele vomita més artistes en totes les disciplines, l'accent de cotó fluix britànic, l'accent dels vencedors, wake up iron (desperta ferro!!!).


El soroll de l'ordinador és molest. A qualsevol cosa li diuen música, i art. Li lleparia el clítoris a na Bibiana fins que li sortís aquell fluxe extrany i poc comú entre les dones, segur que el deu tenir depiladet la molt vallesana. Veig la pantalla en blanc i el soroll altre cop, el puto ventilador que aireja el xip. Rectifico coses que no hauria d'haver escrit, penso en demà a classe, els nens i les nenes, la classe preparada i a veure si podés usar el canó de projecció. Penso en els blocs d'avui, en que estic copiant una cosa molt antiga, que és escriure el que surt sense corregir, apenes, i el Joan Miquel Oliver es fa present, l'enveja de viure a ses illes, i en Bobby que farà el concert divendres i no sé si arribaré a temps al poble per la plantada de l'aubi. Conduir de nit, i la meva àvia no hi voldrà anar, ella, que hi va nèixer. Penso en el partit de waterpolo que es feia quan he anat a la piscina per no tenir de veure el ridícul que suposo que ha fet el Barça, perque no he mirat com han quedat. En aquest google docs podria fer invitacions perque la gent veiés el meu procés d'escriptura i em responc amb una altra pregunta, a lo gallec, qui voldria llegir-ho? amb prou feines entren al bloc. I mira que tinc sobrepes, per això vaig a la piscina. I hauria d'estudiar per l'oposició [troç suprimit] I recordo ara l'expressió que fa en Oliver; un lavabo trainspotting.
[troç suprimit] . Amb aquests insults on vull anar? això serà terapèutic?

Des de la guineueta

5 comentaris:

Albert ha dit...

Crec que ho provaré jo i tot! M'ha fet sentir una mica "voyeur" d'una hora de la teva intimitat. Espero la segona part.

Gracies per postejar tant. Jo estic passant per un període poc creatiu.

Guinauetenc ha dit...

Grasis a tu, company.

La veritat és que passo per moments de dubte en quant a la continuïtat.

No et posis el llistó del post de la pluja, que és alt.

Anònim ha dit...

Ara provo jo, Laporta al lloro ets un puto fracassat dictador de merda y em cago en l' embaucador que ets i tu i el Cruyff dels collons tindrieu que deixar el barça tranquil. Heu enfonsat el millor equip de l' historia i jo com un Gilipollas vaig anar a Manchester a animar i a cridar( ho recomano, al camp nou no pares de sentir gafes i criticaires). encara recordo la meva primera vegada amb una gallina xica tica mica camacurta i ballarica, jo només tenía un pot de nocilla suficient perquè rellisques per la meva cigala per allà on ella posava ous ( tros suprimit).

Ara et quedes amb les ganes, boc.

Visca el barça, Laporta dimisió, Guardiola Maricón

Bcntaholigan

Bcnta holigan

Guinauetenc ha dit...

M'ha molat mogollón lo de la gallina xica tica cama curta i ballarica, que sembrat.

Joer lo de tros suprimit com fot, Bacó.

En lo de Laporta sembla que ja entra en decadència, tot lo que puja baixa, coma allò que s'unta amb nocilla.

Bcntaholigan ha dit...

es escriptura automàtica i és el que té. m' ha sortit el Laporta del subconscient.

Amics de pas