diumenge, 4 de maig del 2008

Futbol: estem salvats matemàticament de segona

Com que veig que el tema de la piloteta dóna joc proposaré als amables lectors que proposin la tan esperada renovació de la plantilla.

En l'últim comentari del post anterior (4 Maig 2008, 2:35) he fet la meva llista de baixes, la repeteixo;

Caipirinho, Deco, Marquez, Thuram, Silvinho, Oleguer, Zambrotta, Edmílson, Gudy i Henry.

La cosa està en posar un recanvi per nom-posició. Per exemple; jo portaria a Essien del Chelsea per Deco. Alguns noms se'm fan difícils de trobar recanvi amb el meu coneixement de lligues extrangeres i espanyola.

Em va encantar DeRossi de la Roma, seria cromo repetit amb Essien però pel que sembla aquest no surt de la Roma "ni jarto vino", Piero dixit (contacte italià que juga els divendres a futbol amb la penya "traete un amigo que nos falta gente").

Al Poulsen o l'Alves no els portaria solament pel malament que em cau el puto Del nido (peeer cert!! [dit a lo Cuní] el tio aquest no estava implicat en el cas malaia? A veure si tenim sort i el foten a la presó). Això si, canviaria a Txiki per Montxi ( ai! perdó, és monchi?), a pesar que Txiki no és tonto i el lloc que ocupa és el més envejat i a la vegada odiat pel sozi.

Un tio que m'agrada és el lateral brasilero que el mandril va deixar a la Roma, Cicinho. Serviria per suplir Silvinho, Oleguer o Zambrotta (encara que aquest últim li donaria a una tercera oportunitat, encara que diuen [el puto calvo sobre-radiat de rajos uva, el Guasch] té problemes personals, la txurri, que té unes tetes com a dos carretes, vol tornar a Itàlia).

Em falta un central jove com a recanvi de Marquez, i que ningú digui Piqué perque, com Cesc, serien Gerards segona part. Una "star" per descobrir, Cristiano Ronaldo NO!! Si la Britney10 (el del turbant, R10, Ronnie...) és un fiestero imagineu-vos el gominas caga-penaltys aquí. I molts més, a veure si hi ha noms.

Del recanvi d'entrenador el que surt més votat tant debó es fes realitat, encara que la premsa no deixaria de donar-li pel cul a cada moment. Mourinho wellcome.

Des de la guineueta.


4 comentaris:

Albert ha dit...

Noi, no se que dir. No entenc tant de futbol com per fer d'entrenador o caça-talents.
Per mi, continuaria el mateix cap (entrenador), i canviaria els treballadors (jugadors) que no treballen. L'altra opció potser es canviar el cap i deixar els treballadors que no treballen (per que el cap no els fa treballar). Potser aquesta es la bona. Ara... canvi de cap i treballadors? Tots tenen la culpa? No ho crec. I si es aixi, potser han de canviar els directius (que tampoc ho crec).

Segur que molts voleu al Sandro. Per que? Per que sap fitxar? A qui? A Ronaldinho? Wow!!! I que mes a demostrat? Que sap escriure llibres oportunistes? Wooooooww!!!

Guinauetenc ha dit...

No ho havia vist d'aquesta manera, potser no cal fer tanta neteja de jugadors, i fer el canvi d'entrenador. Jo crec que els jugadors estaven qualificats i el capaç no els feia treballar, encara que la qüestió és més complexa.

En quant a Sandro s'ha de recordar que el caipirinho havia fracassat al PSG i que ha sigut aquí on ha fet el salt. A més, en Rossell va dur la base de l'equip que guanya la champions, i per declaracions posteriors ha anat indicant quin seria el camí de venda-compra amb certs jugadors. La gestió empresarial de Sandro és molt bona, va ser qui va dir a Nike que el camí de les botes futbol és dels brasilers, l'espectacle.

Té molt mala pinta tot plegat, sembla que venen anys de sequera de títols. Només s'ha de veure qui volen posar d'entrenador; guardioleta.

Josep ha dit...

La veritat és que no m'explico com una de les millors plantilles de la historia, almenys de les que jo he pogut disfrutar, crec sincerament que la millor, s'hagi estat dos anys sense títols.
Per què? Jo crec que el fet que no entrenen una merda és un factor molt important!!! Són una colla de dropos. Físicament deixen molt que desitjar. Per no parlar del fet que no ensagin ni una jugada d'estratègia. Però el Barça no és un equip professional?
No sé quin entrenador estaria bé ni quins jugadors haurien de marxar, però crec que si no entrenen com deu mana d'una vegada per totes, estarem amb lo mateix d'aquests dos últims tristos anys.
Calitat no en falta, ganes de corre si, i moltes!!!
I pensar que després de guanyar la nostra segona Champions semblava que ens ho haviem de menjar tot...
Amb lo dels cicles no hi crec, si els hi hagués donat la puta gana teníem equip per anys, però...
En fi, es nota que estic molt decepcionat?
Jeje
SEMPRE FORÇA BARÇA!!!

Albert ha dit...

Josep, jo tampoc crec massa en els cicles. Es mes un invent periodístic. Els "fi de cicle" suposen força canvis, i els canvis venda de diaris, etc etc etc.... En lo d'entrenar, estic completament d'acord. Jo sempre defençare el fins ara entrenador del Barça, però una cosa es clara, en dos hores al dia no es pot fer massa cosa.

Amics de pas