dijous, 19 de juny del 2008

Conversa de vestuari

De fa un temps cap aquesta part tinc la sana costum d'anar a exercitar la meva abandonada anatomia a una piscina, per allò de que la natació és l'esport més complet (una d'aquelles fal·làcies que em crec). Així que durant una de les visites i mentre em vestia per anar-me'n es va produir una conversa que no vaig poder evitar escoltar i veure.

La situació era la següent; vestuari masculí, amb taquilles de color vermell i al terra una reixeta que va molt bé per quan vens mullat de la dutxa, de color blau. Jo en una punta de la sala i dos monitors (es distingeixen de la resta per dur una samarreta de color també vermell amb el nom de l'empresa municipal que gestiona les instal·lacions, Ubae) a l'altra. Un d'ells és de baixa estatura (1,60 aproximadament), de cos atlètic, cabell curt, afaitat. L'altre més alt, cos prim però sense muscular, cabell llarg i arrissat, barba i arracades a les orelles. Per la distància es podia sentir tot el que deien, es veia que duien una conversa de companys que fa poc que es coneixen, "tu quanto haces que estàs aquí, no mucho pero está bien el lugar..." En un moment donat i quan tots dos eren despullats, ja que durant la conversa s'anaven traient la roba, el del cabell llarg fa l'observació; "Oye, tu calzas bien, eh!". Un comentari que no anava dirigit a la mesura del calçat sinó a la mida del penis del monitor atlètic. El fet d'haver sentit aquesta frase referida al nostre clítoris gegant (què és sinó el nostre fibló sexual?) em va sobtar, de fet la cara de a qui anava dirigit no es va alterar, ho va encaixar amb naturalitat, sense fer cap comentari. Acte seguit l'autor de tan liberal observació va dir una frase que no recordo amb exactitud, el que si tinc a la memòria és que va agafar la seva polla sense circumcidar i va treure la pell que envoltava el gland per mostrar un piercing fet al prepuci. L' estomac se'm va encongir junt amb el membre al·ludit. El grenyut va dir alguna frase tipus "no hace daño" i va continuar canviant-se. Jo acabava de vestir-me i vaig sortir amb la impressió que en aquest món ens creuem amb tot tipus de gent.

Des de la guineueta.

5 comentaris:

Guinauetenc ha dit...

Per contribuir a l'ambient que tant es critica.

No querias caldo? Pues toma dos tazas, eh pavo eh!!!

Quines ganes tinc d'anar a San Francisco.

Albert ha dit...

Potser volien provocar-te, o per que marxessis o per que t'apropessis, qui sap. El que no sabrem mai es que va passar quan vas marxar.

Un bon gir això de parlar de polles. Com saps acontentar a l’audiència!

Eh Pavo Eh ha dit...

Por aludidos, vuelvo a la carga.
Això ja està passant de castany oscur....

Di la verdad, miraste por el rabillo del ojo... a ver el piercing ese...

Mariconadas, y el colmo, decir que el pene es un clitoris, no entiendo nada.

In San Francisco yo can go out from the closet (palabra americana para cupboard).

See you later, friends.

Guinauetenc ha dit...

I wanna undertand with you, thief. I know that you hide your real face.

Mmmmm! in the closet?

In a documental that I watched weeks ago the doctors said that penis is a big clitoris. When the fetus is creating all of us have a clitoris, then, with the chromosome "y", our clitoris become a cock .

Do you understand?

Maybe is traumatic for you.

Bcntaholigan ha dit...

Tan maricón es es el que dona com el que rep, el que mira com el que ensenya, el que parla com el que escolta i s'escandalitza, i si amés vas a un gimnàs amb una esponja carbassa encara més. Res de clitoris jo tinc una polla, cigala, nab, sardina, chorra, polla; com diría el entranyable Leonardo Dantes nombres mil tiene el nombre viril: copia al teu navegador el seguent ttp://es.youtube.com/watch?v=QQz-D5vtp8M

Amics de pas