diumenge, 22 de juny del 2008

Es de bien nacido, ser agradecido


Per tant, moltes gràcies per convidar-me i fer-me part d'aquesta aventura bloggera, de veritat.

És poc el que podrà aportar la meva humil persona en aquest espai d'intercanvi socio-lingüístic-cultural dels meus bon amics "de la Guineueta" i "a Terrassa"... però en això consisteix la vida... en aportar... poc, bastant o molt, però sempre aportar...

Desde Elei aquí fot un calor de la hostia. I es que mai estem contents, és ben cert, amb el temps metereològic. Aquests dies em queixaba del puto juny que estaba fent a barna (us enrecodeu a la terrassa abrigats l'altre dia, GT?) i ara aquí és insoportable els ratjos del Sr. Solano.

Amics, lectors, coneguts i saludats, una abraçada a tothom.

p.s.: comunico que m'he cansat de fer Ctrl + Tab per canviar a la pestanya de softcatala.org. Per tant, la propera entrada meva del bloc, serà susceptible de ser bomberdejada indiscriminadament... o assumeixo. jajajajajaja

2 comentaris:

Guinauetenc ha dit...

Espero que la calor no sigui tan forta quan arribem.

En referència a softcatalà per part meva si no poses accents o tens el dubte d'una dièresi tan se m'emfot.

Quan més serem més riurem. Espero que no publiquis de "uvas a peras" que tens material fotogràfic, ho sé.

Com mola ser internacional.

Gràcies.

Albert ha dit...

Elei, ara ja fa calor aquí i tot! Un canvi brutal en pocs dies. Ara ja t'has destapat!! Et sortirà tot rodat.

Guineueta, a soft català de "uvas a peras" es: de raïms a peres".

Benvingut Elei!!!

----------------------------------
Atención:

Leer un post publicado en L.A. en horario local puede producir somnolencia (por el jet lag!)

Consulte con su cafetera.
----------------------------------

Amics de pas